FAQ Všeobecné

commonFAQ

Je to možné na zariadenia:

  • Fujitsu Siemens (monitory)
  • AG Neovo (monitory)
  • Canon (tlačiarne,skenery

 

Preprava je na náklady servisu

Stav opravy si môžete sledovať na našej stránke.

Sledovanie zákaziek

Je nutné doložiť jeden z následujúcich dokladov:

  • Originál záručny list vzor
  • Strojovo vytlačený predajný doklad (paragon), obsahujúci model výrobku
  • Strojovo vytlačená faktúra, obsahujúca model výrobku
  • Strojovo vytlačený dodací-záručný list, obsahujúci model výrobku

 

Nikdy sa to nedá presne určiť nakoľko to závisi od rôznych faktorov, ale vo všeobecnosti sa snažíme vybaviť všetky reklamácie čo najskôr, obvyklá doba opravy je cca 3-7 dní.
V prípade, že si objednáte Expres opravu je táto doba skrátená na 1-3 dni.

 

Ak máte u nás na záručnej oprave zariadenie APPLE, FUJITSU SIEMENS, SAMSUNG, CANON alebo AG NEOVO môžete si sledovať aktuálny stav Vašej opravy. Na protokole o oprave nájdete svoje prihlasovacie údaje.

Zistenie stavu

 

Ak nemáte/neviete ID a HESLO vyplňte políčka email a sériové číslo.