Administratívny pracovník – Recepcia
Administratívny pracovník – Recepcia
Náplň práce:
- komunikácia so zákazníkmi
- príjem a výdaj zariadení
- administratívne práce spojené s príjmom a výdajom servisných zákaziek
- komunikácia s partnermi spoločnosti
- práca pri balení a posielaní balíkov
- príjem tovaru a výdaj tovaru
- práca s kuriérom
- prijímanie a vyskladňovanie náhradných dielov,
- evidencia a spracovanie zákazníckych servisných objednávok,
- objednávanie náhradných dielov u dodávateľov
- vystavovanie kompletnej obchodnej dokumentácie (faktúra, servisný protokol, a pod.)
- riešenie prípadných reklamácií a sťažností,
- spracovávanie prichádzajúcich hovorov zákazníkov, odpovedanie na dotazy telefonicky, e-mailom, písomne alebo osobne,
- po zaškolení jednoduché technické práce (validácie a pod.)
Práca je vhodná aj pre absolventov SŠ, VŠ. Každého nového kolegu zaškolíme.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Práca v mladom kolektíve. Možnosť zakúpenia tovaru za zamestnanecké ceny. Pravidelné firemné team-buildingy. Plne hradené gastro-lístky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Email – pokročilý
PC – pokročilý
Mac – výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Do nášho tímu hľadáme šikovných ľudí, ktorí sa radi učia nové veci, radi komunikujú a ovládajú prácu s počítačom. Sme partnerom spoločnosti Apple a preto nám záleží aby naši zákazníci dostali len to najlepšie v najvyššej kvalite a to očakávame od každého člena nášho tímu. Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť a zodpovednosť sú samozrejmosťou.
Termín nástupu
ihneď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 900 EUR/mesiac – môže sa líšiť podľa skúseností a kvalifikácie uchádzača či uchádzačky
Životopis spolu s fotografiou a kontaktnými údajmi posielať výhradne mailom na adresu: hr@ccc.sk