Administratívny pracovník – Recepcia

Administratívny pracovník – Recepcia

Náplň práce:

  • komunikácia so zákazníkmi
  • príjem a výdaj zariadení
  • administratívne práce spojené s príjmom a výdajom servisných zákaziek
  • komunikácia s partnermi spoločnosti
  • práca pri balení a posielaní balíkov
  • príjem tovaru a výdaj tovaru
  • práca s kuriérom
  • prijímanie a vyskladňovanie náhradných dielov,
  • evidencia a spracovanie zákazníckych servisných objednávok,
  • objednávanie náhradných dielov u dodávateľov
  • vystavovanie kompletnej obchodnej dokumentácie (faktúra, servisný protokol, a pod.)
  • riešenie prípadných reklamácií a sťažností,
  • spracovávanie prichádzajúcich hovorov zákazníkov, odpovedanie na dotazy telefonicky, e-mailom, písomne alebo osobne,
  • po zaškolení jednoduché technické práce (validácie a pod.)

Práca je vhodná aj pre absolventov SŠ, VŠ. Každého nového kolegu zaškolíme.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Práca v mladom kolektíve. Možnosť zakúpenia tovaru za zamestnanecké ceny. Pravidelné firemné team-buildingy. Plne hradené gastro-lístky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti
Email   – pokročilý
PC        – pokročilý
Mac     – výhodou

Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti
Do nášho tímu hľadáme šikovných ľudí, ktorí sa radi učia nové veci, radi komunikujú a ovládajú prácu s počítačom. Sme partnerom spoločnosti Apple a preto nám záleží aby naši zákazníci dostali len to najlepšie v najvyššej kvalite a to očakávame od každého člena nášho tímu. Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť a zodpovednosť sú samozrejmosťou.

Termín nástupu
ihneď

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Mzdové podmienky (brutto)
od 900 EUR/mesiac – môže sa líšiť podľa skúseností a kvalifikácie uchádzača či uchádzačky

Životopis spolu s fotografiou a kontaktnými údajmi posielať výhradne mailom na adresu: hr@ccc.sk

Vzhľadom na zmenu servisnej stratégie spoločnosti Canon, ukončujeme od 01.04.2023 záručnú podporu tlačiarní, skenerov a kalkulačiek daného výrobcu. Pre uplatnenie záručnej reklamácie, prosím použite následujúci odkaz na stránke výrobcu, kde si môžete objednať zvoz zariadenia priamo do servisného strediska Canon. Od 29.3.2023 budú všetky objednané zvozy zrušené. Naďalej pokračujeme v riešení pozáručných servisných prípadov značky Canon. Pri foto a video technike nebola servisná stratégia zmenená, naďalej pokračujeme v riešení záručných ako aj pozáručných prípadov. Ďakujeme za pochopenie.