fbpx

Záručné podmienky

Záručné podmienky

  • Apple
  • Canon
  • Fujitsu
  • Toshiba

PODMIENKY UPLATNENIA ZÁRUČNÉHO SERVISU ZARIADENÍ APPLE

Záručné podmienky Apple

Môžete si u nás uplatniť záručný alebo pozáručný servis na iPhone, vrátane iPhonov zakúpených u mobilného operátora v záručnej dobe.
  • V prípade kúpy zariadenia u operátora mobilných sieti je táto záruka obmedzená na 1.rok, druhý rok záruky si musíte uplatniť u svojho operátora/dodávateľa).​
V prípade že je doklad vystavený na firmu resp. na IČO záruka je v zmysle obchodného zákonnika 1 rok (12 mesiacov)
  • V prípade uplatnenia reklamácie na výrobok do 12 mesiacov je protokol o oprave súčasne odborným posúdením výrobku autorizovaným servisom.
  • V prípade že ide o pozáručnú opravu je protokol o oprave súčasne zmluvou o dielo.
  • V prípade že zákazník zakúpil zariadenie na Slovensku ktoré je v druhom roku záruky, ale jeho pôvod je mimo SR musí zariadenie reklamovať u svojho predajcu.
  • V prípade že je iPhone v 1. roku záruky spravidla nie je nutné doložiť doklad o kúpe, ale neplatí to vždy. Apple si vyhradzuje právo takýto doklad v prípade nutnosti požadovať. Ak ho zákazník stratil, alebo zariadenie dostal ako darček a už nemá možnosť tento získať, záruka mu bude uznaná len v prípade, že mu ju uzná spoločnosť Apple. Pri odovzdávaní iPhonu do servisu je potrebné aby ste vypli na svojom zariadení funkciu Find My iPhone. Odblokovanie Apple ID je možné iba cez Portál pre vytvorenie a správu vášho AppleID účtu alebo na Apple phone support: +420 800 700 527. Naše servisné stredisko túto službu neposkytuje. Môžete si u nás uplatniť bezplatné opravy v rámci Quality Programov: Repair Extension Program Doba opravy je závislá na dodávkach náhradnych dielov a závady na zariadeni. Obvyklá doba opravy je od 3 do 10 dní. Ak si želáte EXPRES opravu,  doba opravy je do 3 dní poprípade skôr podľa dohody. Diely používame len originál dodávané priamo od Apple.

    ČO SPOLOČNOSŤ APPLE UROBÍ V PRÍPADE ZÁRUČNEJ REKLAMÁCIE?

    Ak v rámci tejto záruky podáte platnú reklamáciu, spoločnosť Apple podľa svojho výberu:

    • opraví produkt Apple pomocou nových alebo už použitých dielov porovnateľných s novými dielmi, pokiaľ ide o výkon alebo spoľahlivosť; alebo
    • vymení produkt Apple za produkt, ktorý je aspoň funkčne porovnateľný s daným produktom Apple a ktorý sa skladá z nových alebo už použitých dielov porovnateľných s novými dielmi, pokiaľ ide o výkon a spoľahlivosť.

    V prípade, ak bude produkt alebo jeho súčasť vymenená alebo vám bude poskytnutá finančná náhrada, akákoľvek náhradná položka sa stáva vaším vlastníctvom a vymenená položka alebo položka, za ktorú ste získali finančnú náhradu, sa stáva vlastníctvom spoločnosti Apple.

    Na náhradnú súčasť alebo produkt, prípadne opravený produkt Apple sa vzťahuje zostávajúca záruka pôvodného produktu Apple alebo deväťdesiat (90) dní odo dňa výmeny alebo opravy, podľa toho, ktorá záruka vám poskytne dlhšie pokrytie.

    Táto záruka sa neuplatňuje: 

    a) na spotrebné súčasti, ako napríklad batérie alebo ochranné vrstvy, ktoré po čase zoslabnú, za predpokladu, že porucha nevznikla v dôsledku nedostatku materiálu alebo spracovania; 

    b) na vizuálne poškodenie vrátane, nie však výhradne, škrabancov, preliačenín alebo poškodených plastov na konektoroch; 

    c) na škody spôsobené používaním s iným produktom; 

    d) na škody spôsobené nehodou, zlým zaobchádzaním, nesprávnym používaním, kontaktom s tekutinou, ohňom, v dôsledku zemetrasenia alebo iných vonkajších faktorov; 

    e) na škody spôsobené prevádzkou produktu Apple v rozpore s používateľskými príručkami, technickými špecifikáciami a ďalšími zverejnenými pravidlami používania produktu Apple; 

    f) na škody, ktoré vznikli pri servise (vrátane aktualizácií a rozšírení) vykonávanom inou osobou ako zástupcom spoločnosti Apple alebo autorizovaným poskytovateľom servisných služieb spoločnosti Apple (“AASP”); 

    g) na produkt Apple, ktorý bol upravený s cieľom pozmeniť jeho funkčnosť alebo vlastnosti bez písomného súhlasu spoločnosti Apple; 

    h) na chyby spôsobené bežným opotrebovaním v dôsledku používania alebo iné chyby v dôsledku bežného časového opotrebovania produktu Apple; alebo 

    i) ak bolo niektoré sériové číslo z Produktu Apple odstránené alebo zničené; alebo 

    j) ak bol produkt ukradnutý alebo ak sa spoločnosť Apple oprávnene domnieva, že produkt je ukradnutý, na základe informácií poskytnutých orgánmi činnými v trestnom konaní.

    V prípade, že požadujete servis v krajine odlišnej od krajiny kúpy produktu Apple, spoločnosť Apple môže opraviť alebo vymeniť produkty a ich súčasti za porovnateľné produkty a súčasti, ktoré spĺňajú miestne normy.

    Zariadenia, ktoré sú posielané do servisu prepravnou službou musia byť riadne zabalené, najlepšie v originálnom obale vrátane príslušenstva, pri zariadení musí byť pribalený záruční list, dodací list alebo faktúra. C.C.C. s.r.o. neručí za prepravu zariadení ktoré nie sú originálne zabalené a nemôže uznať záruku pokiaľ dôjde k ich poškodeniu pri preprave.

    Užitočné odkazy:

    Databáza kradnutých iPhonov v Českej republike

    Databáza ukradnutých Apple zariadení na Slovensku

    Spoznajte svoj iPhone

    Kde nájdem sériové číslo

    Pomoc s nabíjanim iPhone iPad

    Nájsť môj iPhone

    Pomoc s kódom zabudnuté heslo alebo zablokované zariadenie

    Overenie záruky

    Výdrž batérie

    Potrebujete pomoc?

    Získajte všetky informácie o podpore od spoločnosti Apple na jednom mieste:

    www.apple.com/sk/support

    Telefonická podpora:

    +420 800 700 527 telefonická podpora v českom jazyku.

    0800 004640  telefonická podpora v anglickom jazyku.

    Čísla telefonickej podpory na celom svete

    Akékoľvek otázky a pripomienky posielajte na adresu apple@ccc.sk

    PODMIENKY UPLATNENIA ZÁRUČNÉHO SERVISU ZARIADENÍ CANON

    Záručné podmienky CANON

    Spolupráca C.C.C. a značky CANON

    V roku 2011 začíname vykonávať záručný a mimo záručný servis CANON. Naša spoločnosť priamo servisuje tlačiarne a ďalšie profesionálne zariadenia od tejto Japonskej spoločnosti. Dnes poskytujeme záručný a pozáručný servis zariadení CANON.

    • V prípade, že na doklade nie je uvedené S/N, nemožno uznať záručnú opravu bez potvrdeného záručného listu!

    Záručne aj pozáručne opravujeme v servisnom stredisku:

    • atramentové tlačiarne
    • laserové tlačiarne
    • multifunkčné zariadenia (laserové aj atramentové)
    • faxy,analógové A4 kopírky
    • skenery
    • fototlačiarne SELPHY
    • fotoaparáty

    Doklady pre uznanie záruky:

    a) FAKTÚRA

    – Musí byť uvedené S/N, typ zariadenia, dátum predaja, pečiatka a podpis
    – Keď na faktúre nie je S/N, potrebujeme naviac tiež DODACÍ LIST so sériovým číslom alebo ZÁRUČNÝ LIST (musí byť vyplnený model, S/N, dátum predaja, pečiatka a podpis).

    alebo:

    b) ÚČTENKA

    – Musí byť uvedené S/N, typ zariadenia, dátum predaja, pečiatka a podpis
    – Keď na účtenke nie je S/N, potrebujeme naviac tiež ZÁRUČNÝ LIST (musí byť vyplnený model, S/N, dátum predaja, pečiatka a podpis)
    V prípade že je doklad vystavený na firmu resp. na IČO záruka je v zmysle obch.zákonnika len 1 rok /12 mesiacov/

    Predpredajné reklamácie:

    Faktúra + dodací list so S/N od distribútora alebo predajcu.

    Za predpredajnú reklamáciu je možné považovať len prípad, keď tovar ešte nebol predaný koncovému zákazníkovi.

    NEOPRAVUJEME:

    Tlačiarne série IR a GP, ani skenery radu DR

    Informacie o servisnom stredisku na tieto typy zariadení nájdete na www.canon.sk

    PODMIENKY UPLATNENIA ZÁRUČNÉHO SERVISU ZARIADENÍ FUJITSU

    Záručné podmienky FUJITSU

    Spolupráca C.C.C. a značky FUJITSU

    V roku 2005 začala naša firma spoluprácu s českým servisným strediskom Český Servis a.s.. Naša spoločnosť poskytuje komplexný servis pre produkty značky Fujitsu. S produktmi tejto spoločnosti pracujeme už 14 rokov.

    Vykonávame záručné a pozáručné opravy všetkých monitorov a TV FUJITSU SIEMENS

    Pri záručných opravách zabezpečujeme bezplatný odvoz a dovoz monitora alebo TV.

    Zariadenia ktoré sú posielané do servisu prepravnou službou musia byť riadne zabalené, najlepšie v originálnom balení, musí byť pribalený záručny list alebo doklad o nadobudnutí.
    C.C.C.s.r.o. neručí za prepravu zariadenia ktoré nie je originalne zabalené.
    Obal v ktorom zariadenie prišlo na servis je použitý na zaslanie späť k zákaznikovi, ak tento obal nezodpovedal kritériam C.C.C.s.r.o. neručí za poškodenie pri spätnej preprave.

    PODMIENKY UPLATNENIA ZÁRUČNÉHO SERVISU ZARIADENÍ Dynabook / Toshiba

    Záručné podmienky Dynabook / Toshiba

    V prvom rade by sme odporučili všetkým klientom registráciu ich zariadenie Dynabook / Toshiba na stranke https://sk.dynabook.com/registration/registration-form/ nakoľko len tak si zaručíte bezproblémový servis na ktorý máte nárok.

    Kompletné znenie záručných podmienok výrobcu nájdete tu: OBMEDZENÁ ZÁRUKA PRE KRAJINY EMEA

    Pri žiadosti o servisný zásah v rámci záručných podmienok je potrebné doložiť:

    • popis chyby zariadenia, jeho typové označenie a výrobné číslo
    • doklad o nákupe, kópiu faktúry
    • zariadenie zabalené v primeranom balení (aby nedošlo k poškodeniu tovaru počas prepravy)

    Pred uvedením zariadenia do prevádzky je kupujúci povinný:

    • oboznámiť sa s návodom na použitie zakúpeného zariadenia / zariadení
    • oboznámiť sa so záručnými podmienkami zariadenia vrátane slovenského návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami riadiť
    • v prípade potreby vykonať registráciu u výrobcu, resp. distribútora zariadenia

    Záruka sa nevzťahuje na:

    • zariadenia s porušenou plombou
    • softvér (vrátane predinštalačného softvéru), ktorého záruka je definovaná v softvérových licenčných podmienkach
    • zariadenia, ktoré kupujúci svojvoľne demontoval, či vymieňal ich komponenty
    • poruchy spôsobené neodborným zásahom, inštaláciou, opravou alebo modifikáciou kupujúcim
    • zariadenia, z ktorých bolo odstránené, zničené, zjavne zmenené, alebo odcudzené sériové číslo
    • poruchy spôsobené násilným zaobchádzaním
    • poruchy spôsobené nepoužívaním originálneho spotrebného materiálu pre dané zariadenia
    • poruchy spôsobené použitím iných dielov, materiálov, neurčených na použitie s výrobkom
    • poruchy spôsobené zanedbaním bežnej údržby
    • poruchy spôsobené prevádzkovaním výrobku mimo prevádzkových podmienok uvedených v návode na použitie
    • poruchy spôsobené používaním zariadenia iným spôsobom, než je odporúčaný alebo na aký bolo zariadenie určené a dimenzované, poruchy spôsobené nadmerným používaním a opotrebovaním
    • poruchy spôsobené prevádzkovaním výrobku v takom prostredí u kupujúceho, ktoré predstavuje bezpečnostné alebo zdravotné riziko
    • poruchy spôsobené používaním softvéru neurčeného na použitie s výrobkom
    • poruchy spôsobené škodlivým kódom (vírus, spyware…), ktorý kupujúci vedome či nevedome zaviedol do systému
    • poruchy spôsobené poškodením z vyššej moci, nehodou, požiarom, vodou, atmosférickým výbojom, prepätím v sieti, zemetrasením a pod.
    • poruchy spôsobené prepravou, nedodržaním skladovacích a prepravných podmienok zo strany kupujúceho
    • materiál spotrebného charakteru – tonery, pásky, náplne do tlačiarní, diskety, CD/DVD médiá a pod.
    • bežné opotrebenie vecí (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za chybu a nedá sa ani reklamovať
    • na kompatibilitu predávaných počítačových komponentov a produktov, mimo kombinácií garantovaných výrobcami daných komponentov a produktov

    Pri zabezpečovaní pôvodnej funkčnosti zariadení platia nasledovné pravidlá:

    Úspešnosť opravy chybného zariadenia nezávisí nevyhnutne na výmene chybnej časti zariadenia –  inštalácia novšej vezie softvéru akejkoľvek úrovne (BIOS, ovládač zariadenia, vylepšenie operačného systému tzv. service pack, alebo upgrade operačného systému) nie sú činnosti, ktoré spadajú pod štandardné záručné podmienky.

    V prípade opravy zariadení obsahujúcich vstavané pevné disky alebo priamo pri oprave pevných diskov obsahujúcich zákaznícke údaje sa postupuje dvomi spôsobmi:

    • ak kupujúci nežiada o obnovenie údajov na disku – tieto údaje môžu byť vymazané počas testovania funkčnosti zariadenia alebo disku. V prípade nevratného poškodenia disku a následnej neobnoviteľnej straty údajov sa kupujúcemu poskytne nový disk. Kupujúci, ktorí budú trvať na vrátení pôvodného disku, obdržia nový disk za úplatu.
    • ak kupujúci žiada o obnovenie údajov na disku, “C.C.C.” s.r.o. sa zaväzuje nepoužiť dané údaje na svoju podnikateľskú činnosť a narábať s takýmito údajmi tak, aby nedošlo k ich prezradeniu tretím stranám. V takomto prípade sa kupujúcemu vráti pôvodný funkčný disk, alebo nový disk (v prípade poškodenia pôvodného) spolu so zachránenými údajmi s tým, že dáta kupujúceho z poškodeného disku budú vymazané. V prípade nemožnosti obnovy údajov z disku sa postupuje podľa predchádzajúceho bodu. Táto služba je nad rámec štandardných záručných podmienok a bude vykonaná za úplatu.

    SERVISUJTE VAŠE ZARIADENIA TAM, KDE IM NAJVIAC ROZUMEJÚ.

    C.C.Computer je autorizovaným servisom mnohých značiek s dlhoročnými skúsenosťami. Ponúkame záručný, mimo záručný servis s použitím výhradne originálnych dielov pri všetkých servisných úkonoch.

    © 2019 C.C.C. – Apple Authorised Service Provider
    “C.C.C.” s.r.o.

    IČO – 31318177

    DIČ – 2020325461

    IČ DPH – SK2020325461
    podľa §4

    Kontakt
    • Námestie Biely Kríž 1, 831 02, Bratislava
    • +421 2 444 59 955
    • Naša Facebook stránka
    • Pondelok - Štvrtok: 8:30 - 18:00
      Piatok: 8:30 - 16:30
      Sobota-Nedeľa: Zatvorené